Loved everything. Inge is kind, enjoys her professional and is very knowledgable. The lines in my skin were are lot less after the treatment, and I received a lot of advice of how to take better care of my aging skin.
Behandeling door Inge•Bindweefselmassage
Caren•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Inge is vriendelijk en deskundig
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Truus•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer fijn!
Behandeling door Inge•Bindweefselmassage
M.•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Inge is erg vriendelijk, oplettend en de sfeer is rustgevend in de salon. Echt een aanrader.