Inge is vriendelijk, stemt goed af en is deskundig. Ze neemt alle tijd voor je en deze relaxte vibe komt ook terug in haar behandeling. De massage is op een rustig tempo wat maakt dat je echt goed kunt ontspannen.
Zowel voor een gezichtsbehandeling als een massage zit je bij Inge goed!
Behandeling door Inge•Ontspanningsmassage
Rianne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige salon, fijne warme omgeving.
Behandeling door Inge•Wenkbrauwen harsen
Julia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Telkens een fantastische behandeling
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Truus•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeker een aanrader
Behandeling door Inge•Ontspanningsmassage
Nabila•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd zo fijn de gezichtsbehandeling van Inge! Vakkundig advies en heerlijke verzorging!
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen