Ik kom bij Inge regelmatig langs voor een gezichtsbehandeling met bindweefselmassage, en mijn huid straalt altijd vooral de eerste dagen erna. Inge is super lief en doet haar werk heel erg goed. Het is echt een cadeautje aan jezelf om bij haar langs te gaan voor een behandeling.
Mandy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel erg blij en dankbaar. Echt een cadeau!
Jet•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Inge is een geweldige masseuse met een warme, kalme persoonlijkheid. Haar massage helpt je volledig te ontspannen én pakt de spanning in je lijf aan. Ik kan het iedereen aanraden.
Michelle•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Inge is een vakvrouw, ik vertrouw haar mijn huid toe en dat is niet zomaar iets!