De vibe, de behandeling, iedere keer weer met een betoverende glimlach naar buiten.
Behandeling door Inge•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Irene•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling bij Inge gehad. Mijn huid is flink vooruit gegaan sinds ik bij haar onder behandeling ben. Haar massages zijn uitstekend, zij gebruikt goede producten en zij is heel lief! Zij geeft een behandeling net wat extra's. Kortom...aanrader!!