Ik was voor de eerste keer bij Inge en het was heerlijk. Het bezoek bracht mij dat wat ik hoopte te verwachten nl warmte, vriendelijkheid, rust en ontspanning en een professionele behandeling met advies.
Voor herhaling dus en een nieuwe afspraak staat!
Behandeling door Inge•
BindweefselmassageToon alles…
Ingeborg•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk! Mijn huid ziet er weer stralend uit!
Behandeling door Inge•Bindweefselmassage
Marloes•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Inge is fantastisch. Vriendelijk, professioneel en met kalme aandacht voor jou. Heerlijk ontspannen. En dan word je er ook nog knapper van 😉
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen