Rustige omgeving en goede sfeer.
Deskundig en geeft goede adviezen.
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn persoon, fijne plek, liefdevolle behandeling. Alleen maar goede ervaringen!
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sacha•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig, zoals altijd als ik bij Inge kom. Zoveel goede tips voor mijn 'ouder wordende' huid (ben net 45 geworden) en er hangt een weldadige rust om Inge en haar salon.
Behandeling door Inge•Bindweefselmassage
Karin•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je eenmaal een behandeling hebt gehad bij Inge, is de kans zeeeeer groot dat je heeeeeel graag kiest voor een 2de, 3de
. keer dus.