Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer, Inge is vriendelijk, geïnteresseerd en behandelt in een prettig tempo. Ik ga zeker terug.
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ellen•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Inge is betrokken, geeft goed advies en is zeer deskundig.
Behandeling door Inge•Ontspanningsmassage
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Inge heeft een rustige vriendelijke uitstraling en is uitstekend in haar vak, met een persoonlijke touche en een behandeling op persoonlijke maat,
Wij vinden het allebei heel fijn bij Inge en rijden er graag een half uur voor heen en terug