Hele fijne behandeling gehad. Inge is een lieve vrouw. Neemt écht de tijd voor je en is kundig. Hele fijne ervaring. Op naar de volgende behandeling.
Behandeling door Inge•Bindweefselmassage
Ester•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben eeg tevreden over mijn behabdeling. Inge luistert goed naar je wensen en dat is terug te zien in het mooie resultaat.
Behandeling door Inge•Wenkbrauwen harsen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het geheel goed verzorgd,goede uitleg wat er gaat gebeuren.duidelijk en correcte advies bij vragen.
Behandeling door Inge•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Lorette•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel ontspannen zwangerschapsmassage. Door het warmtekussen kon ik zelfs met 37 weken nog fijn op mijn rug liggen. Inge deed het super en zorgde er zowel voor dat ik kon ontspannen als dat er een aantal pijnlijke plekken werden aangepakt!
Behandeling door Inge•Zwangerschapsmassage
Hester•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandelingen bij Inge zijn altijd een feestje. Inge werkt met aandacht en zorg.
Behandeling door Inge•Facials / Gezichtsbehandelingen