Het is zo heerlijk bij Inge , heerlijke behandeling en heerlijk rustgevend. Geniet er altijd zo van
Behandeling door Inge•Bindweefselmassage
Carla•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Precies wat ik nodig had. Inge stemt altijd goed op je af. Zo fijn!
Behandeling door Inge•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Sandra•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad. Heerlijke massage.
Inge weet wat zij doet.
Lieve, getalenteerde vrouw. Aanrader!!
Behandeling door Inge•
BindweefselmassageToon alles…
Sandra•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Inge really prides with her work and knows what she is doing. Great care!
Behandeling door Inge•Bindweefselmassage
Stanis•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage/reiki behandeling was ontzettend fijn. Ik ga deze behandeling zeker nog een keer nemen bij Inge. Inge is een heel fijn en lief persoon, je voelt je meteen op je gemak.