Amazing experience with Ingrid who literally felt my pain points and stress! Thank you so much for such an amazing treatment
Behandeling door Ingrid•Aromatherapie-massage
Katya•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een ontzettende fijne ervaring. Voor het eerst een voetreflexmassage gehad en in mijn huidige reis op zoek naar mijzelf, kom ik steeds meer in contact met mensen die mij hiermee helpen. Liefdevolle, warme mensen. Ingrid is daar 1 van. Dankjewel ❤️
Behandeling door Ingrid•Voetreflexmassage
L.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een mooie, uitgebreide behandeling gehad. Ingrid is echt aardig én deskundig.
Behandeling door Ingrid•Voetreflexmassage
Maria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne massage waarin niet alleen de voeten, maar het hele gestel onder handen wordt genomen. Ik ging oa om mijn bevalling wat op te wekken, dat is helaas niet gelukt, maar wel heb ik ontzettend genoten en kan ik Ingrid zeker aanbevelen!
Behandeling door Ingrid•Voetreflexmassage
Michelle•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
It was my first massage and it was very calming and relaxing. I asked for some advice and tips and Ingrid was always trying to help recommending me a variety of things to implement in my daily life.
She tried to make me as comfortable as possible and was always asking for my well-being.
I really liked it and will go again ✨