Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad met zalige producten. En niet te vergeten een bindweefsel massage, met een prachtig resultaat. Aanrader!
Sabine•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer een heel fijne gezichtsbehandeling gehad bij Marreth; altijd zorgvuldig, professioneel en gezellig!
Ingrid •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima,kom zeker terug
Lina•2 maanden geleden
Geverifieerde review
De behandeling is professioneel, zorgzaam en persoonlijk .
Wil•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb een make-up advies gekregen bij Marreth en dat was echt super fijn. Ze dacht goed met me mee en liet me precies zien wat bij mijn huid en stijl past. Ik heb daarna meteen de producten gekocht en ben er mega blij mee. Echt een aanrader als je op zoek bent naar eerlijk en relaxed advies!