Ik ben zo blij met mn nagels echt supermooi, Iraida is professioneel en tegelijkertijd heel sociaal. Ik kom zeker terug ;) thank you thank you thank you.
Behandeling door Iraida Schröder-Donk•Gelnagels
Chermain•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne ervaring. Ik kan iraida aanbevelen.
Behandeling door Iraida Schröder-Donk•Nagelversteviging
Susanne•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
PERTECTE nagels en geweldige service💅
Behandeling door Iraida Schröder-Donk•Nagelversteviging
Laura•7 maanden geleden
Geverifieerde review
ze is altijd top. altijd schoon en netjes en altijd gezellig . volgende maand ben ik weer DAAR😉🤣🤣
Behandeling door Iraida Schröder-Donk•Nagelversteviging
Charita•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden met mijn behandeling :)
Behandeling door Iraida Schröder-Donk•Nagelversteviging