Een feestje om naar Iris te gaan, met een prachtig resultaat 😊 heel tevreden!
Lenneke •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal prima! Word altijd heel fijn geholpen en resultaat is top! Lash- en browlift blijven erg goed/lang zitten, tevreden!
Carina •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige omgeving, leuk contact, ben zeer tevreden over het resultaat!
Petra •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben weer erg blij met Iris.
Ze heeft mijn nagels gedaan en de wimpers weer in de krul gelegd. Het is altijd een gezellig uitje om naar Iris te gaan!
Tot de volgende keer!