Loop altijd tevreden weg, en kom altijd weer terug
Denise •ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Hele lieve en leuke beauty specialist! Zeker een aanrader
Zomer •ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik ben sinds kort bij Iris om mijn nagels te doen. Ik ga altijd tevreden. Luistert goed naar wat je wensen zijn en kijkt daar bij goed mee. Daarnaast kun je altijd gezellig met haar kletsen!!
Carlijn•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Het was de eerste keer dat ik mijn wenkbrauwen liet verven, dus ik vond het best spannend. Iris legde alles fijn uit en keek goed wat bij me paste. Het is super mooi geworden en ik ben er heel erg blij mee. Binnenkort plan ik weer een nieuwe afspraak in 😄