Lovely place, staff and great results. I have nothing to complain about and will for sure come back soon.
Behandeling door Maartje•Pedicure
Caroline•6 dagen geleden
Geverifieerde review
Very nice experience and manicure! Maartje was also great
Behandeling door Maartje•Builder gel manicure
Jessica•7 dagen geleden
Geverifieerde review
Weer enorm tevreden over mijn behandeling en altijd een gezellig gesprek!
Yvette•9 dagen geleden
Geverifieerde review
Erg fijne behandeling, kom zeker nog een keer terug!
Behandeling door Nanna•Builder gel manicure
Paula•9 dagen geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor het eerst bij Ivy geweest na verhuizing. Prachtige salon, vriendelijke medewerkers, fijne vibe! En het resultaat was prachtig! Voor herhaling vatbaar.