Nog nooit zulke mooie krullen gehad! 🧑🏻🦱😉
Ik ben altijd super tevreden met Joyce en vind het altijd heel erg gezellig als ik haar weer zie.
Styling door Joyce•Mannen knippen
Franky•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Joyce is ‘the best’
Styling door Joyce•Mannen knippen
jon•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga al best lang naar Joyce, en ze knipt me altijd prachtig! Hele erge aanrader!
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Sofie•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar heeft nog nooit zo goed gezeten, ik heb de hele dag naar mijzelf in de spiegel gekeken. Geweldig lijn spullen ook die goed werken voor mijn haar Kenzo vegan. Ik vond Tachiana een fijne kapster, prettig in de omgang, laat je zijn wie je bent.