Joyce is al jaren mijn kapper. Ze heeft een rustige en gezellige plek gecreerd waar ze vakkundig en up to date knipt en styled. De geld meer dan waard.
Styling door Joyce•Mannen knippen
Ruud•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Joyce is echt de beste om je krullen te laten knippen en kleuren!! En dan is het ook nog eens heel gezellig!
Styling door Joyce•Vrouwen kleuren
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd super blij en tevreden met de knipbeurt!!
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Delphine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, ervaren kapper! Heeft mijn krullen perfect geknipt