Ik kom altijd met een tevreden gevoel weer thuis na een afspraak bij Joyce. Ze besteedt veel aandacht aan je kapsel en het voelt echt als een belevenis. De nieuwe salon zit er ook erg mooi uit!
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Anna•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Joyce heeft mn haar weer geweldig gekleurd !
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Wendy•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Joyce was aandachtig, gezellig zorgvuldig en heel creatief. Ik ben weggegaan met een geheel nieuwe look, net anders dan ik zelf bedacht had maar echt een lijn die heel goed bij mijn gezicht past. Ik ben er superblij mee. Ze heeft er echt oog voor om je wensen te vertalen in een persoonlijke aanpak, en neemt bovendien echt de tijd voor je.
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Joyce always knows what I need and does an amazing job each time. I’m always smiling when I leave the salon!
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect! En nieuwe locatie is helemaal top!