Altijd fijn bij Joyce en altijd met fabulous haar naar huis
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Joyce knipt je
Styling door Joyce•Mannen knippen
Ewoud•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon. Joyce is een topper! Altijd vrolijk en attent. Reageert snel op afspraakverzoeken. Ze knipt mijn krullen droog, denkt mee als ik weer eens niet weet wat voor coupe ik wil en geeft goede tips. Ik krijg na een knipbeurt altijd veel complimenten over mijn haar. Kom hier al paar jaar naar volle tevredenheid!
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Alex•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
5 x sterrenstof! THANKS JOYCE! Superblij met de kleur, je advies en het knippen. Aanrader!