Very satisfied with the styling. Kind, professional, and took the time to work with my hair and achieve something that works with my hair type.
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Tanya•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke sfeer en geweldig geknipt, wat een top plek!!!!
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Naoual•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Topper
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Jantine•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer heel blij met m’n nieuwe kapsel! Joyce is een leuk en gezellig mens en geeft goed advies waar je iets mee kunt. Leuke nieuwe plek ook in de winkel Gekaapt.
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Grietje•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een fantastische hairstylist, Joyce weet precies wat bij je past en hoe je het mooiste resultaat krijgt. Ze is dan ook een perfectionist en ik ga altijd super tevreden de deur uit!