Mijn haar zit altijd goed na een bezoekje aan Joyce!
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Annalyn•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd een feestje om bij Joyce in de stoel te zitten!
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Tessa•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
It was great and I love my new haircut
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een gezellige zaak en een luxe gevoel. Joyce heeft mijn haar gekleurd en het resultaat is fantastisch! Ik heb nog nooit zon mooie haarkleur gehad als nu, kortom ik ga vanaf nu altijd naar haar toe..