Ik kom al een paar jaar bij Joyce en ze kijkt heel goed wat past bij je gezicht. Ik krijg veel complimenten over mn haarkleur en ben er zelf ook erg blij mee. Er zijn weinig mensen die zo goed kleuren als Joyce.
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Tessa•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Joyce is een ontzettend fijn en open persoon, is vakkundig & professioneel. Ze adviseerd erg goed in kleur en kapsel. Wederom ontzettend blij met het eindresultaat. Ze is een echte haarkunstenaar. Kom zeker weer snel terug voor knippen & kleuren. Ik beveel haar daarom ook van harte aan.
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Esther•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn bij Joyce en mijn haar zit altijd perfect
Styling door Joyce•Mannen knippen
Andrew Klaasen •meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
I love Joyce! I'm her loyal client since I live in Amsterdam 4 years already