Joyce of the Parlour is my hairdresser since years. She is professional, kind and she listens very carefully to your wishes (although you can trust hat she has a very good idea herself which hairdo would suit you best).
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
Denise•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren bij Joyce. Voor mij geen andere kapper meer! Ik vraag haar om advies en dat stelt mij nooit teleur. Al meerdere vriendinnen worden tegenwoordig door haar geknipt. Een aanrader dus!
Styling door Joyce•Vrouwen knippen
jantine•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, aandachtige en zorgvuldige behandeling van Joyce!
Goede conversatie en een heerlijke kop thee met lekkers erbij. Dankjewel!