Het was echt heerlijk relaxen. Derya is een fantastische lieve meid die weet wat ze doet en echt tijd voor je maakt. De sfeer was heel prettig en de behandelingsruimte is erg mooi! Ik voelde me meteen op mijn gemak en werd op een fijne manier ontvangen en behandeld. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!
Dione•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer ontspannend, fijn aanbod. Vriendelijk en legt alles goed uit
Melissa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De sfeer was super gezellig en de behandeling voelde heel erg fijn aan!
Angie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een top ervaring! Een fijne ontvangst en een hele fijne behandeling. Je ziet meteen resultaat! ❤️❤️