Het was wederom een uitstekende knipbeurt, vakkundig, rustig en vertrouwenwekkend.
Styling door Ihab•Mannen knippen
Ruud•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Walaa is een echte vakvrouw die weet wat ze doet. Ze heeft veel ervaring met blond haar en kleurt je haar precies goed (niet geel of grijs bijv.). Dit kunnen niet veel kappers. Ik ben enorm blij dat ik Walaa heb ontdekt en vertrouw niemand anders meer met mijn lange blonde haar. Daarnaast is ze een geweldig persoon en kom ik er graag! Echte aanrader!
Styling door Walaa•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Y.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima herenkapper. Veel aandacht of het tussentijds naar wens worst geknipt.
Styling door Salon,•Mannen knippen
Bob•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sinds Walaa me haar verzorgd is het gezonder en mooi van kleur.
Styling door Walaa•Kleuren - uitgroei
Wendy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeanabelle Hairstyling is aanrader. Wederom ben ik zeer tevreden over het knippen. Ik maakte foutje bij on-line afspraak. Daarom werd ik niet door Henrike geknipt, ze was er die dag niet. Maar eigenaar salon knipte mij uitstekend!