Ik kon alleen boeken bij Walda. Ze kon me niet geven waar ik om vroeg. En daarbij ook ongelijk en slecht geknipt. Ik heb wel foto’s gestuurd van haar fouten en heb mijn geld terug gekregen.
Styling door Walaa•Föhnen / Stylen
Angelique•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies en persoonlijke benadering.
Echt een top kapper!
Styling door Walaa•Highlights - T-section
minke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Walaa was vakkundig en vriendelijk.
Styling door Walaa•Highlights - heel hoofd
Elisabeth•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Walaa is a very skillful and talented hairdresser, the sfeer is very friendly and pleasant. I am very content.