Super blij met mijn haar! Prachtige kleur en mooi geknipt. Precies wat ik wilde!! Walaa weet wat ze doet. Dank je wel 😍
Styling door Walaa•Highlights - heel hoofd
Veronique•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ervaren kapsters, leuke sfeer, ik ben heel erg tevreden
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Diana•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed knipbeurt, verstand van zaken, belangstellend en deskundig
Styling door Ihab•Mannen knippen
Gerton•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn ervaring in Jeanabelles haar en styling was heel goedIk moet zeggen dat de salon goed verzorgd is, de stylist is proffessioneel, de hele sfeer van de salon is welkom.zodra ik binnenkwam werd ik begroet met glimlachende gezichten en werd een drankje aangeboden. Ik hoefde niet-lang te wachten tot de stylist mijne haar kwam wassen, Walaa was heel zacht ontmoette mijn haar terwijl ik het product in mijn haar masseerde
10/10 echt een aanrader super vriendelijk
En ook goed met kinderen.
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Elamasi•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapper. Ik werd goed geadviseerd en geknipt. Vriendelijke en vakkundige medewerkers .