Vind het een fijne kapper kan heel goed Nederlands waardeer ik heel erg fijn persoon vr gr jwa van leijenhorst
Styling door Ihab•Mannen knippen
Van•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, gastvrij, deskundig en compleet: hij neemt de tijd om het goed te doen. Hier kom ik zeker weer terug!
Styling door Ihab•Mannen knippen
Frank de Wolff•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Als trouwe klant van Jeanabelle ben ik zo blij met de keuze van Jeanetta voor de nieuwe eigenaren. De vakkundigheid en klantvriendelijkheid is top. Ik was even terug naar de luxe van een mooie blowout zoals ze dat alleen doen in het middenoosten. Top ervaring en ik zal zeker blijven komen.
Highlights - heel hoofdToon alles…
Majd Hanna - van Drunen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele behandeling van Ihab. Echt een barbier met ervaring, fijne techniek. Ook de fijne behandeling met mesje voor nekhaar indien gewenst. Luistert goed, netjes in model geknipt. Praatje als je zin hebt, zo niet; ook goed. Aandacht en neemt de tijd.
Styling door Ihab•Mannen knippen
Robin•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Really great place! The stylists are very welcoming :)