He laten knippen door henrike is altijd een ontspannen ervaring
Mannen knippen
F van Ginkel•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige salon om je haar te laten doen. Mijn haar is heel mooi gedaan en ik ben tevreden. Prijs/ kwaliteit is goed en de sfeer is prettig en ongedwongen. Mijn volgende behandeling boek ik vast in 😉