Aardige kapster, kijkt goed naar wat ik wil en deelt haar kennis. Ook vertelt ze tussendoor wat ze doet en checkt bij mij of ik dit oké vind. Hierdoor een mooi kapsel waar ik heel blij mee ben als resultaat! Zeker een aanrader om heen te gaan.
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Julia•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst geknipt door Walaa, hele vriendelijke en ervaren kapster. Blij met het resultaat!
Styling door Walaa•Vrouwen knippen
Nienke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Laatste half jaar was ik bezig met mijn haar grijs te laten groeien, eerste stap (dat was in Nov. vorig jaar) ben ik naar Jeanabelle-hair-fashion gegaan en door Jeannetta geholpen.
Ik werd helemaal uitgelegd hoe de behandeling zou gebeuren:
high light, low light, enzv.en dan over 4 maanden nog een keer herhalen; dat was dus afgelopen dinsdag geweest. De resultaat was heel mooi, ik ben echt heel tevreden, kreeg ook
Complimentjes van mijn omgeving .
Styling door Salon•
HighlightsToon alles…
Cynthia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer prima geholpen door Henrike. Hele deskundige medewerksters en iedereen is aardig.