Aardige meid, maar erg hardhandig. De vlekken op mijn voorhoofd bleven lang zitten waardoor ze hard moest boenen. Ook de aanzet van de kwast was niet aangenaam. Evenals het uitwassen.
De kleur is wel prachtig gezet.
Oh en tip; ik weet wel haar vakantieplannen, ik had die van mij ook best willen vertellen maar ze vroeg er niet naar. ;)
Kleuren - volledig
Marieke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wassen knippen föhnen
Styling door Salon•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste kapsters ever!!!
HighlightsToon alles…
Gina•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De stylisten waren super vriendelijk en mijn haar is echt heel mooi geverfd, ben er super blij mee en ik kom zeker terug