It was the third time at the salon. First time the foot massage was really good with Kristina, last time I booked with Kristina and I had a massage with another person... I said many times that I booked with Kristina but no communication... Massage was not bad but not what I wanted and have booked.
Behandeling door linda•Voetmassage
Eleni•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet bijzonder goed. Slechte communicatie
Behandeling door linda•Rug-, schouder- en nekmassage
Anoniem•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great and strong massage lady
Behandeling door Jean•Rug-, schouder- en nekmassage
Lili•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage en vriendelijke mensen!
Behandeling door linda•Rug-, schouder- en nekmassage