Zoals altijd weer een fijne knipbeurt gehad van een goede kapper. De sfeer is goed en de koffie is heerlijk!
Boris•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Jake kan je nooit misgaan!! Man is baas!
Justin•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super! Waar met zorg je haar geknipt wordt, mooie afwerking. Gastvrij , professioneel en vriendelijk personeel!
De beste barbier in Hilversum en omstreken!
Ziggy•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles in de puntjes
Stan•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nu 1 jaar vaste klant bij jim James. Service en kwaliteit is ongeëvenaard.