Geknipt door Nicky, top gozer om mee te ouwehoeren en knipt je haren met zorg!
Patrick•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top shop! Vakmensen die het ambacht snappen. Super mooie stijl, relaxt, goed bereikbaar en vriendelijk personeel.
Bram•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top!
Joshua•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn 2 jongens van 11 en 9 zijn altijd super tevreden over hun kapsels. Ze willen nergens anders hun haar laten doen. Omdat we zelf in Den Haag wonen, combineren we bezoek met Oma met Jim James. Aardige mensen, deskundig met gevoel voor mode en wensen. Top
Reinier•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen sfeer, werd goed geknipt en was gezellig ! Dikke aanrader