Zoals altijd, mooie nette wenkbrauwen! Heel tevreden :)
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
Kelly•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd heel tevreden de salon uit 😍
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
Alyssha•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd knipt Seja bij mij goed. Weet precies wat ik wil.
Styling door Seja•Vrouwen knippen
Hilke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden met de service en behandeling
Behandeling door Seja•IPL
Cristel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd gezellig bij Seja en ze heeft antwoord op al je styling vragen. Vanwege de storm moest ik twee bussen nemen en een stuk lopen maar dat heb ik er graag voor over.
Ik ga nooit meer naar een andere kapper!