Behandeling door Seja•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Tonnie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd netjes. Heel tevreden.
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
..
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
Serife•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
...
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
Serife•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb eyeliners boven en onder laten zetten bij Seja.
Ze is heel ervaren, en komt op mij heel rustig en serieus over.
Ze is vriendelijk, en reageert snel als je haar een berichtje stuurt. Ik zou haar ook aanraden bij andere mensen.
Groeten Sandra van Hattum