Altijd gezellig, Saja werkt nauwkeurig, ik kom al heel lang bij Saja en zal dat zeker blijven doen
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
joke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Seja is altijd gewoon de beste en is al 11 jaar mijn vaste schoonheidsspecialiste echt een aanrader!!
Behandeling door Seja•Facials / Gezichtsbehandelingen
Fatima•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon, behulpzaam en vriendelijk.
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
Joyce•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je twijfelt of je naar deze salon zal gaan dan kan ik je vertellen: gewoon doen! Seja is bijzonder deskundig en heel gezellig en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Twijfel niet meer!