Het is altijd gezellig en ik voel me altijd in de watten gelegd bij Seja. Ze weet precies wat voor kapsel ik wil. Ik ga nooit meer ergens anders naar toe!
Styling door Seja•Vrouwen knippen
Mirjam•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik loop altijd tevreden weer naar buiten.
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
Kicky•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Seja is super goed in haar vak. Ze is vriendelijk professional en erg goed.