Altijd fijn en gezellig om geholpen te worden door Seja! Mijn haar goed geknipt en weer mooie, strakke en goed geverfde wenkbrauwen! En we zijn weer helemaal bijgepraat!
Behandeling door Seja•
Vrouwen knippenToon alles…
Tiny•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik loop hier al vanaf het begin Dus bevalt super
Behandeling door Seja•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Tonnie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden!
Behandeling door Seja•
Vrouwen harsenToon alles…
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Seja is een topper. Heerlijke hotstone massage gehad! Ik kom zeker weer terug.
Behandeling door Seja•Hot stone massage
Salma•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Seja is heel vriendelijk en kundig.
Behandeling door Seja•Facials / Gezichtsbehandelingen