Behandeling door Seja•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Nazia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met het verven van mijn uitgroei
Styling door Seja•Kleuren - uitgroei
Lydia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad en prachtige wenkbrauwen volgende afspraak staat
Behandeling door Seja•Facials / Gezichtsbehandelingen
Sandra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Seja, is gastvrij, attent en niet onbelangrijk heel kundig en professioneel.
Ik kom graag voor verschillende behandelingen bij haar. Altijd in goede handen en met een mooi resultaat de deur weer uit!!!
Styling door Seja•Kleuren - volledig
Si•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Je bent geweldig, als vakvrouw en als mens. Ik hoef niet eens aan te geven hoe ik mijn haar geknipt wil, dat weet je al. Ik ben gezegend met een kapper als jij!