Prachtige kleur in mijn haar, bij Jona Haar en Huid. Ook wenkbrauwen gelukkig weer uit de lockdown😉. Bij Saja is haar professionaliteit altijd zichtbaar en haar warmte en interesse in mens; voelbaar. Ze stelt je op je gemak en die combinatie zorgt ervoor dat je snel weer naar Jona Haar en Huid wil gaan🙏
Behandeling door Seja•
Kleuren - uitgroeiToon alles…
Candace•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen. En huis weer super dankjewel the best
Behandeling door Seja•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Fatima•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt super tevreden met het eindresultaat!
Behandeling door Seja•Facials / Gezichtsbehandelingen