Ik ben erg tevreden over de behandeling en het resultaat. Zowel ikzelf als mijn dochter laten knippen. Ik wist voor beide niet echt wat ik met de haren wilde maar zij heeft mij geadviseerd.
Styling door Seja•
Meisjes knippenToon alles…
Amira•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een zeer fijne salon waar je je snel je zelf kunt zijn
Behandeling door Seja•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Tonnie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Even weer de puntjes bijknippen na lange tijd niet naar de kapper te zijn geweest. Fijne ervaring bij Jona Huid & Haar.
Styling door Seja•Vrouwen knippen
Iris•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Welke vorm of soort van behandeling je bij Seja ondergaat, het is altijd op een vakkundige wijze met deskundigheid in een fijne salon. Je wordt warm ontvangen en gaat weer ontspannen naar buiten. Seja is top!
Behandeling door Seja•
Meisjes knippenToon alles…
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was weer heerlijk om naar de kapper te mogen. En het was er weer erg gezellig. Vakkundig geknipt en een vakvrouw. Altijd gezellig.