Super goed en fijn geholpen. Mooie schone salon.
Heel vri3ndelijk en goed geholpen.
Styling door Seja•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
<3
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
Serife•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is de tweede keer dat mijn ik wenkbrauwen heb laten microbladen.
Seja neemt rustig de tijd om te overleggen wat je wilt. De behandeling is goed te doen. Ben heel blij met het resultaat!
Behandeling door Seja•Microblading
Lydia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een zeer deskundige maar ook vriendelijke vrouw is Seja.
Mijn huid heeft een echte boost gehad van de behandeling en die is voor herhaling vatbaar.
Tijdens een behandeling is het op en top ontspannen waardoor ik (bijna) in slaap kan vallen.
Behandeling door Seja•Microdermabrasie
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen zijn weer super netjes gedaan! En Seja is altijd vriendelijk.