Prima en gezellige behandeling. De volgende afspraak is weer gemaakt.
Styling door Seja•Vrouwen knippen
Hilke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze was fantastisch.
Behandeling door Seja•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
shereen•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Seja is ervaren, doet haar werk goed en is buitengewoon vriendelijk. Ik kom er jaren met plezier!
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
Sarah•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst mijn wenkbrauwen laten epileren en verven door Seja. Ze nam goed de tijd en het resultaat was heel mooi!
Behandeling door Seja•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jade•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb heel moeilijk haar, heb veel kapers in Utrecht geprobeerd, Jona was toch de enige kapper die me elke keer weer blij naar huis liet gaan. Bedankt!!