Behandeling door Seja•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
olga•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en vrolijk. Vakvrouw.
Behandeling door Seja•
Vrouwen knippenToon alles…
Hilke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden!
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een knipbehandeling bij Seja ga ik altijd heel blij naar huis. Ze gaf de vorige keer het advies om een zij-scheiding met de lok van rechts naar links te proberen. Ik krijg ik nog steeds leuke reacties en
wil niks anders meer!
Styling door Seja•Vrouwen knippen
Mirjam•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect ik krijg alleen maar complimenten van 🤩🤩🤩🤩