Altijd weer fijn om bij Seja te zijn geweest. Attent, zorgzaam, deskundig ze is het allemaal.
Behandeling door Seja•Wenkbrauwen - threaden
franka•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling van uitgroei. Je ziet geen enkel verschil met de verf die er verder inzit. Prachtig geworden. Ik heb normaal gauw last van producten op mijn hoofdhuid, maar nu totaal geen last gehad.
Styling door Seja•Kleuren - uitgroei
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, Seja is een topper!
Behandeling door Seja•Microdermabrasie
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne ervaring.
Styling door Seja•Vrouwen knippen
Marlies•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt er vriendelijk goed geholpen en vooral goed geknipt