Seja, is vakvrouw en fantastisch mens. Je wordt heerlijk in de watten gelegd en je voelt je na een behandeling herboren! Het liefst ging ik elke week ;-)
Behandeling door Seja•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Blij om weer bij Seja in de salon behandeld te kunnen worden. Heb haar mooie werk en de fijne salon gemist tijdens de lockdown!
Behandeling door Seja•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anneke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sea is vriendelijk en professioneel top het was weer fijn om geknipt te worden
Styling door Seja•Vrouwen knippen
Ans•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Alle aandacht is alleen voor jou. Ze is erg aardig. Praat over van alles. Echt mijn kapster!