Seja is altijd aardig en doet precies wat ik verwacht. Ben altijd tevreden. Ook eerste keer knippen voor m’n dochtertje ging prima. Seja heeft kalmerende uitstraling.
Styling door Seja•
Meisjes knippenToon alles…
Aïcha Ech-Chammaâ•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg fijn!
Behandeling door Seja•Gezicht threaden
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige warme haarkleur en professioneel aangebracht door Saja van Jona Haar& Huid, erg blij mee!
Styling door Seja•Kleuren - uitgroei
Candace Bleijerveld•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer top!
Behandeling door Seja•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anneke•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn gezicht is weer mooi egaal.
Bedankt en tot snel!