Goed geholpen door Thessa! Erg vriendelijk, attent en goed geknipt!
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is buitengewoon irritant om nogal intieme vragen te moeten beantwoorden over de personeelsleden.Ik zal daarom in het vervolg de reviews niet meer invullen.
Mannen knippen
gerrrit•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne plek!
Mannen knippen
Thijs•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Only great hairdressers work here. Totally recommended.