Soraya kleurt en knipt mijn haar altijd perfect en precies zoals ik het graag wil. Verder is het een hele experience bij haar in de stoel, want het is altijd heel gezellig!
Balayage
Dieuwke•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt heel basic, deed me oren ook pijn. Ik kom niet meer terug